Lieve mensen,
Na 9 mooie jaren in Babbelut hebben we samen ervoor gekozen het horecaleven vaarwel te zeggen.
Bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen dit verhaal met ons te schrijven.
Het pand is overgelaten en zal in juli de deur openen onder een nieuwe naam en een ander concept.
Veel succes toegewenst aan Tibout en Sergio (van Kaffee Krevet). We komen zeker eens langs.
Merci en tot snel (op de Vrijdagmarkt misschien wel ;-))
Na 9 mooie jaren in Babbelut hebben we samen ervoor gekozen het horecaleven vaarwel te zeggen.
Bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen dit verhaal met ons te schrijven.
Het pand is overgelaten en zal in juli de deur openen onder een nieuwe naam en een ander concept.
Veel succes toegewenst aan Tibout en Sergio (van Kaffee Krevet). We komen zeker eens langs.
Merci en tot snel (op de Vrijdagmarkt misschien wel ;-))